Leírás

Egy menő 16 éves középiskolai srác, aki belezúgott egy népszerűtlen lányba. A naplóregényében írja le saját 'lovestory'-át, mely tele van fordulatokkal. Vajon sikerül megszereznie a felé nem éppen érdeklődő lányt?
~Adam Lambrick

2013. július 7., vasárnap

#Szeptember 2. Kedd

Sziasztok!:) Ne kérdezzétek miért írok ilyenkor, a válasz egyszerű:  nyár.:) A résszel kapcsolatban. Ebben a részben, úgymond  belezúg Jessicába. De a következő részben Adam mindent máshogy gondol majd, de majd megtudjátok :)  Köszönöm az egy nap alatt 210-es oldalmegtekintést:D Vasárnap, azaz ma (éjfél múlt,na!) még kiírom ezt a részt, aztán mivel szerdától-szerdáig táborban leszek ezért kedden jövök egy eseményekkel és fordulatokkal teli jó hosszú résszel:)  Jöjjenek a kommentek, hideget-meleget, mindegyiknek örülök :)
Jó olvasást! 
Egy Menő''
____________________________________________________________________

Ez a dátum örökre megmarad a fejemben a kérdés,hogy pozitívum vagy negatívum képpen. Reggel gyorsan elkészülődtem mert késésben voltam. Bedobtam a reggelimet elköszöntem anyutól (apu már elment dolgozni) majd felpattantam a Bmx-emre és elindultam a suliba. Leláncoltam a bicikliknek való helyhez majd lazán besétáltam a suliba. Leültem a helyemre és zenét hallgattam, majd megjött a matek tanár. 
-Jó napot gyerekek! A matematika tanár vagyok Mr.Smith.-kántálta dögunalmas beszédét.
Aztán végre kicsöngettek. Az osztályból már mindenkivel összeismerkedtem, csak egy lánnyal nem. Így oda mentem Derekhez a szünetben és a padon ülő barna hajú lányra néztem.
-Ő ki?-kérdeztem.
-Jessica Walker, nem túl népszerű.-mondta majd folytatta beszélgetését Stewvel akinek a 'foci a mindene'. Odamentem Jessicahoz aki épp olvasott,minden szünetben olvasott, akárcsak Jasper. Egy hirtelen ötlettől vezérelve becsuktam a könyvét. Ő mérgesen rám nézett, majd elnevette magát.
-Most nem tudom, hogy hol tartottam.-bogarászott a lapok között.
-129.-mondtam mikor már vagy 10 perce néztem ahogyan bénázik. Rám nézett idegesen, majd elmosolyodott én pedig elmélyültem gyönyörű mogyoróbarna szemeiben. Aztán becsöngettek.
-Elrontottad az olvasásra szánt szünetemet-mondta. Én pedig csak nevettem.
-Van még 4 szünet,nyugi.-vigyorogtam rá.
-Igen? Elrontod a szünetem? Akkor elrontom az órád.-mondta kinyújtva a nyelvét majd hirtelen kikapta a kezemből a zenelejátszómat.
-Na nemár, magyar lesz, arra nagyon kell.-kérleltem.-
-A-aa.-vigyorgott rám.-Azzal elindult az épületbe.
-Héé Jess.-mutattam fel a könyvét, ő pedig kezébe temette az arcát és úgy nevetett.-Szólj ha cserélünk.-mondtam,majd utánamentem és visszacseréltük a cuccainkat, majd bementünk magyarra. A nap monoton hangulatban telt. Minden órán bemutatkozott az összes tanár majd elkezdtük az éves tananyagot. Az első napon megutáltam a magyartanárt, már általánosban sem szerettem, így ott is minden órán zenét hallgattam,mint itt is. Az utolsó óráról kicsöngetve (föci,uncsi volt) odamentem Jessicahoz.
-Hol laksz Jess?-kérdeztem. Majd egy csapat 9/b-s lánycsorda ment el mellettünk és mind vinnyogva köszönt nekem.
-Úúú. Ott az emelkedő felé, a Brodway utcától jobbra.
-Na, az jó én a Brodway-től jobbra. Megyünk együtt?-kérdeztem.
-Persze.-mondta majd elindultunk. Út közben mindenféléről beszélgettünk, filmek, könyvek, hogy kinek milyen volt az általános sulija stb.. Észre sem vettem,de máris a kereszteződésnél jártunk. 
-Hát akkor szia, majd holnap.-mondta leszegett fejjel majd elmosolyodott.
-Szia.Holnap.-mosolyogtam, majd néztem ahogyan megfordul és elsétál. Én is így tettem. Hazafelé a gondolataim csak rajta kattogtak. Mikor beértem ledobtam a táskámat és adtam egy puszit anyunak és apunak, kajáltam majd felmentem a szobámba. Bepakoltam holnapra. Leckét mégsem tudtam írni, bár nem is akartam. Egész délután ő járt a fejemben,, nem tudtam kiverni. Még a filmre sem emlékszem amit este néztem, mert végig rá gondoltam. Lehet, hogy egy kicsit többet jelent nekem. De én biztos nem neki. Nem is érdeklem, őt csak az a Jasper érdekli, vele olvas meg beszélget minden egyes szünetben, olyan mintha csak az barátkozna vele aki könyvmoly. Nem tudom. Lehet inkább hagynom kéne.

13 megjegyzés:

  1. Na, örülök, hogy rátaláltam erre a blogra.
    Viszont egy jó tanács: ha szeretnéd akkor érdemes kirakni egy Chat-et.
    Tetszik a blog és története is. Viszont az szeretném tudni h ki írja, nem csak egy nagy menő aláírás... Ha titokban akarsz maradni akkor írd meg az ask-omra. nagyon érdekel, hogy ki vagy. (http://ask.fm/Zsofi103) nem fogok rá válaszolni és továbbra is titok maradzs ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jólvan írok majd.vagyis most:) és köszönöm szépen ez nagyon jól esik:)<3
      Egy Menő''

      Törlés
    2. oké:)) chatet sajna nem tudom hogy hogyan kell de megkérdezem más bloggertől :) :) :) vagy ha tudod írd le kérlek askon:) amugy majd ott megirom a nevemet:)

      Törlés
    3. Küldök egy linket, ott meg tudod nézni, sztem egyszerű, vagy ha kell segítség szólj és rohanok. :)

      http://noriciisblogdesign.blogspot.hu/p/segitsegek.html (kicsit lejjeb kurulva megtalálod a Chat késztítése!

      Törlés
  2. Igen egy ilyet wn is kerek az askomra :3. A velemenyem errol a blogrol annyi hogy ne ennyirebmeseszeruen ird le, mert olyan srac nem igazán letezik, aki csak a szemet nezne. Nagyon csajlogikaval irtad ezt. De ettol fuggetlenul nagyon joooo *-* kivancsi vagyok a kovetkezoree.<33

    VálaszTörlés
  3. Szia, tetszeni tetszik, de megint Szjg-szövegek kerülnek elő, ezt el kéne hagyni :) DE amugy ügyes vagy, várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóó lett:)) Kövit:D

    VálaszTörlés
  5. Kedves Menő! Nagyon tetszik ez a történet! Jól fogalmazol, nem rossz a helyesírásod, egyszerűen jó és kész. Gondolom fiú vagy. Jó tudni, hogy rajtam kívül más fiúkat is érdekel az írás! ��
    Üdv!
    U.i.: Ne hagyd abba! Írd tovább!

    VálaszTörlés