Leírás

Egy menő 16 éves középiskolai srác, aki belezúgott egy népszerűtlen lányba. A naplóregényében írja le saját 'lovestory'-át, mely tele van fordulatokkal. Vajon sikerül megszereznie a felé nem éppen érdeklődő lányt?
~Adam Lambrick

2013. július 6., szombat

#Szeptember 1. Hétfő

Sziasztok!:) Kész az első rész. Bevallom nehéz volt kitalálni, majd valószínűleg lesz egy külön rész ahol bemutatom a szereplőket egy-egy mondatban. Ebben a részben még nem szerepel annyira A lány,de majd később:) Jó olvasást.
Egy Menő'' (:
______________________________________________________________________

És igen, eljött ez a nap is. A középiskola. Reggel komótosan kikászálódtam az ágyból és rendbe szedtem magam. Még egy gyors ellenőrzést csináltam a tükörben. Csőfarmer, Converse, egy farmerdzseki, alatta pedig egy egyszerű póló.. Még egy utolsót beletúrtam a hajamba, majd elindultam le. Bedobtam az uzsonnámat a táskámba,majd a vállamra dobtam és elindultam. A suli csak 10 percre van innen. Útközben zenét hallgattam. Nemsokára meg is érkeztem a sulimhoz, melynek tetején nagy felirat állt: "St.Edward Középiskola". Hát igen. A sulim. Besétáltam a portán ahol egy magas, barna hajú nő állt aki a  9-es diákokat  irányította át a termükbe. Megálltam előtte majd unottan ránéztem.
-Neve?- kérdezte tőlem.
-Adam Lambrick.-mondtam.
-Az osztálya a 9/a, 201-es terem.-mondta, és már a következő diákot kérdezgette.
Körbenéztem az egész iskolában. A büfé olyan mintha egy saját üzlete lenne a sulinak, a folyosón pedig koncertet lehetne rendezni. Miután megnéztem mindent elindultam a termembe. Felmentem a lépcsőn majd egyszer csak nekem jött valaki.
-Óóó, bocs haver.-mondta.-Új vagy?
-Ja.-mondtam,majd végigmértem. Sima farmer,Supra cipő,pulcsi, fején pedig egy sapka volt.
-Hogy hívnak?
-Adam, de hívj csak Ad-nek.-mondtam.
-Jólvan,szia Ad, Carter vagyok. Sok sikert az első napon.-azzal lelépett. Rántottam egyet a fél vállamon lévő táskán és beléptem a termembe. Mindenki egyszerre nézett rám, én pedig leültem az utolsó padba az ablak mellé. Itt egyszemélyes padok vannak, ugyanis mindenhol az osztálylétszám 15. Mellettem egy fiú ült, aki olvasott. Óvatosan odanyúltam hozzá és megkocogtattam a vállát.
-Szia, Adam vagyok,röviden csak Ad.-mosolyogtam rá.
-Helló Ad,  Jasper vagyok.-rántott velem kezet.
-Ismered a többieket?
-Hát, a nagyjával egy osztályba jártam általánosban, úgy a 20-ból 10-et ismerek.
-Aha. Én csak Dereket ismerem, de őt már általános óta, a legjobb haverok vagyunk.-mondtam majd bedugtam a fülhallgatót a fülembe, és Jasper is visszatért az olvasáshoz.
Átlósan jobbra egy barna,hullámos hajú lány ült, valami Jessica, előttem pedig Derek ült. Jasper mellett Danniel a kütyüember ült. Ránéztem a telómra, 8:00 volt, aztán meg is hallottam a csengőt, nemsokkal később pedig belépett az osztályfőnökünk is.
-Sziasztok gyerekek, Mrs. Lewis vagyok.-mondta mosollyal az arcán.-Ma négy osztályfőnöki óránk lesz, abból egyet szeretnék a bemutatkozással tölteni,szóval a padok sorrendjében gyertek ki és mondjátok el, hogy hogy hívnak titeket,hány évesek vagytok, mit szerettek csinálni szabadidőtökben és mi a hobbitok.
Az első sorban az első diák feltápászkodott és kiment, majd így sorjában. Volt anime kedvelő,egy srác aki imádott sütni,egy igazi Humor-Herold, egy lány akinek mindene a tánc,a könyvmoly Jasper, focis srác és többek között bemutatkozott Danniel, a kütyükedvelő, akinek IPhone-ja, MacBook-ja, és még vagy 600 Mac cucca van. Én jöttem. Nagy nehezen kimentem a táblához ugyanis hulla fáradt voltam, majd elkezdtem:
-Sziasztok Adam Lambrick vagyok, Ad. Szeretek Bmx-ezni és gitározni. Szabadidőmben a haverjaimmal vagyok meg ilyesmi.-mondtam, majd a helyemre sétáltam. Ezzel a bemutatkozósdival el ment az egész óra.
Az osztályból egyedül a Humor-Herold Bernie fogott meg, Dereken kívül, akit ugye már általános óta ismerek és a legjobb haverok vagyunk. Kicsöngettek majd felcsendült a sulirádióból David Guetta-tól a Play Hard. Szünetben odamentem Derekhez aki Bernivel beszélgetett.
-Ad ő itt Berni.-mutatott be.
-Csá Berni.-mondtam majd lepacsiztunk.
Még beszélgettünk egy kicsit, majd becsöngettek. A további 3 óra dög unalom volt, úgyhogy zenét hallgattam, majd mikor kicsöngettek együtt indultunk Derekkel és Bernivel. Az egyik utcában szétváltunk majd beléptem a házunkba. Anyu éppen az ebédet készítette. Ledobtam a táskám és felszaladtam a szobámba, hanyatt feküdtem az ágyamon és telefonoztam.

14 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik..:) Mikor lesz a folytatás?:)

    VálaszTörlés
  2. köszi:)) öö...hirdetem még pár embernek,megvárom a válaszokat,véleményeket, és szerintem úúúúgy pár nap múlva lesz uj. talán kedden. Megteszed nekem,hogy hirdeted te is és kéred hogy komizzanak hideget-meleget?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem nagyon tudom hirdetni,mert most épp készülök menni aludni.. és holnaptól meg nem tudok lenni kb. 1 hétig mert nem leszek itthon..:(

      Törlés
    2. De ha lesz új rész, akkor belinkeled majd askon?:) hogy ne felejtsem el..:)

      Törlés
  3. nagyon joo lett:) várom már a kövit:)és az nagyon tetszik h egy srác szemszögéből írod:D
    kérhetném az én blogomhoz a véleményed?http://nagyandiblogja.blogspot.hu/
    ja és akk én is hírderhetem a blogodat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj Nagyon Köszii :) oké,szoval egy csere:D én kiteszlek te is :D kint vagy :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett :) tetszik :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm:) Olvass tovább:)
      Egy Menő''

      Törlés
  5. nagyon jó, kicsit egyhangú, a többi bloghoz képest amit eddig olvastam (és az nem kevés)..kíváncsi vagyok a folytatásra, várom ;) és sok sikert :)

    VálaszTörlés
  6. koszi:) és oké,figyeld a blogot,holnap kövi rész:)
    Egy Menő''

    VálaszTörlés
  7. Azta nagyon tetsziik*-* varom hogy elolvashassa a kovit. Ahhoz is irok komit: 3 valojaban hany ÉVES vagy és hogy hivnak???:0 ha lenne már a kovi resz akkor linkeld askon. Bar ugyis beteszem a konyvjelzok kozee*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa:)) nagyon-nagyon-nagyon kösziii:) már kiraktam a 2.részt:D:) 13 éves leszek szeptemberben, a nevem pedig titok:) majd egy részben a blog végén leírom,de ha nagyon akarod Askon megmondom:) csak akkor linkeld itt!:)
      Egy Menő''

      Törlés
  8. Szia! :) Nos elolvastam és tetszett ahogy megfogalmaztad. :) Jó volt a fiú szemszöge és az ahogy meséled jó volt ugyanis el tudtam képzelni ahogy a laza öltözékével belép az osztályterembe és a betett zenék is jók voltak stb.... viszont párszor fura dologba akadtam pl azt írtad először hogy max 15 fős egy osztály de utána mégis egy 20 fős osztályba jár a fiú... mi van??? o.O ez pl picit nem értettem :) a másik meg ofő mondja hogy mondjátok el mit szerettek csinálni szabadidőtökben és mi a hobbitok.. ez a 2 ugyan az.. az a hobbid amit szabadidődben szeretsz csinálni és az amit szabadidődben szeretsz csinálni az a hobbid :) erre figyelj oda! :) Kicsit kíváncsi vagyok mit beszélgetett a szünetben a 3 fiú.. ez érdekelt volna :( És a kicsit leírósabb részeket hiányoltam de amúgy nagyon tetszik eddig a történeted! :) Köszi hogy elküldted! :)

    VálaszTörlés